RADIO PROGRAMI:

Košava1
Košava2
KošavaROCK
KošavaLOVE1
KošavaLOVE2
KošavaLATINO
KošavaKONCERT1
KošavaKONCERT2
KošavaKIDS
KošavaKLASIK
KošavaRAP
KošavaJAZZ
KošavaINFO
KošavaFREEDOM
KošavaFOLK1
KošavaFOLK2
KošavaFOLK3
KošavaEVERGREEN
KošavaCLUBBING
KošavaCITY
KošavaCAFE
Radio Kosava spisak programa

EKSKLUZIVNO OTKRIVAMO: Firma koju je osnovao Nebojša Krstić dobija 760000 evra od Beograđana

Marketinška firma „Nova communications“, koju je osnovao bivši predsednički savetnik Nebojša Krstić a koja je sada u vlasništvu njegove bliske saradnice Jasmine Stojanov, dobila je posao oglašavanja u novinama vredan 90 miliona dinara (760.000 evra) od "Gradske uprave Beograda".


Već smo pisali da je „Nova communications“, preduzeće za tržišne komunikacije i propagandu (pun zvanični naziv) do početka septembra 2017. godine bila u vlasništvu člana Upravnog odbora "Radio-televizije Srbije" i medijskog savetnika bivšeg predsednika Srbije Borisa Tadića Nebojše Krstića.

On je nakon stupanja na funkciju vlasništvo preneo na saradnicu Jasminu Stojanov, koja je takođe radila u Tadićevom kabinetu kao šef informativne službe.


„Nova communications“ je posao dobila na tenderu za oglašavanje u dnevnim listovima i nedeljnicima u narednih godinu dana, a pored nje ponudu je dostavila i firma „Medija point“ koja je u prethodne tri godine od gradske uprave dobila poslove oglašavanja vredne oko 200 miliona dinara.

Ovih 90 miliona dinara predstavlja okvirni iznos koliko "Gradska uprava Beograda" planira da potroši za oglašavanje u narednih godinu dana.

Broj oglasa, kako se navodi u konkursnoj dokumentaciji, „nije moguće precizno utvrditi“ s obzirom na to da se oglasi „objavljuju za potrebe svih organa Grada Beograda“.


Ugovor detaljno možete pogledajte OVDE


Zbog toga su učesnici konkursa svoju ponudu formirali prema jediničnim vrednostima.

Tako je „Nova communications“ ponudila 39,4 miliona dinara sa "PDV"-om a drugoplasirani „Medija point“ 41,9 milion dinara.

"Agencija" koju je osnovao Krstić u novembru 2017. godine dobila je i sedam miliona dinara za usluge oglašavanja od Javnog preduzeća „Službeni glasnik“, na čijem čelu se nalazi bivša poslanica "Demokratske stranke" Jelena Trivan.

Drugi učesnik na tenderu, agencija „Medija point“, članica je medijskog pula „Dajrekt medije“.

Ranije smo već pisali da je „Medija point“ u poslednje tri godine bio jedini dobitnik unosnih poslova oglašavanja Grada Beograda.

Prošle godine su dobili 90 miliona dinara, prethodne 60 miliona dinara a 2015. godine 45 miliona dinara.

Firma „Medija point“ iz Beograda ima sedište na istoj adresi kao i „Dajrekt medija“, u Ulici antifašističke borbe 13b na Novom Beogradu.

Vlasnik zgrade na pomenutoj adresi je do nedavno bila firma „Multikom“ u vlasništvu Dragana Đilasa, a zgrada je krajem 2017. godine prodata firmi „Tekhil plaza“ - Draganu Šolaku vlasniku "SBB"-a i direktoru "UNITED Grupe".

Vlasnik 100 odsto akcija u „Medija pointu“ je Dragan Ješić koga su beogradski tabloidi svojevremeno povezivali sa bivšim gradonačelnikom Beograda Draganom Đilasom.
Izvor: Pistaljka.rs / Foto: MC.rs
 
10.07.2018 09:06

 

Pročitajte još i ...

(VIDEO): RTS vaše pravo da gledate užasno montiranu propagandu! (VIDEO): RTS vaše pravo da gledate užasno montiranu propagandu!

Prisustvo predsednika Srbije Aleksandra Vučića na ceremoniji u Parizu povodom obeležavanja 100 godina od završetka "Prvog svetskog rata" pomno je praćeno u našoj zemlji – u nekim trenucima čak i ...

MAFIJAŠKA DRŽAVA: Kako SNS kažnjava lokalne samouprave gde je na vlasti opozicija MAFIJAŠKA DRŽAVA: Kako SNS kažnjava lokalne samouprave gde je na vlasti opozicija

Tamo gde su na vlasti drugi, a ne "Srpska napredna stranka", tamo su lokalna samouprava i građani kažnjeni.Za te uprave i te poreske obveznike nema pomoći Republike Srbije.Tako u 2017. ...

LAŽOVČINA! Mi ćemo organizovati SP zajedno sa Rumunijom, Grčkom i Bugarskom?!? LAŽOVČINA! Mi ćemo organizovati SP zajedno sa Rumunijom, Grčkom i Bugarskom?!?

Rumuni, Grci i Bugari pojma nemaju.Letimična potraga po tamošnjim portalima, i onim više i onim manje ozbiljnim, bila je uzaludna.Uteha se nije mogla naći ni na sajtu "FIFA", ni na ...

Loading the player...