RADIO PROGRAMI:

Košava1
Košava2
KošavaROCK
KošavaLOVE1
KošavaLOVE2
KošavaLATINO
KošavaKONCERT1
KošavaKONCERT2
KošavaKIDS
KošavaKLASIK
KošavaRAP
KošavaJAZZ
KošavaINFO
KošavaFREEDOM
KošavaFOLK1
KošavaFOLK2
KošavaFOLK3
KošavaEVERGREEN
KošavaCLUBBING
KošavaCITY
KošavaCAFE
Hotel Boka London

Samo četiri odsto Internet korisnika veruje online influenserima

Istraživanje koje je sprovela medijska agencija UM pokazuje da online influenseri nemaju veliki uticaj na korisnike Interneta, kako se to do sada smatralo.

Studija je sprovedena nad 56.000 korisnika Interneta iz 81 države širom sveta, a rezultati su pokazali da oni baš i ne veruju influenserima koji postuju sadržaje na društvenim mrežama.


Rezultati su pokazali da 8 procenata korisnika Interneta veruje informacijama koje se dele po društvenim mrežama, dok samo 4 posto korisnika veruje informacijama koje objave tzv. online influenseri (blogeri i vlogeri).

Podaci koje objavljuju zvanične institucije su malo bolje kotirani i njima veruje 12 procenata globalnih korisnika Interneta.

Istraživanje je pokazalo da ovako nizak postotak verovanja u ono što objavljuju influenseri potiče od toga što su njihovi postovi uglavnom sponzorisani i što oni ne iznose svoje pravo mišljenje, već mišljenje koje sponzori žele da iznesu u javnost.

Pri tome, često ta sponzorstva nisu transparentna, pa već i ta činjenica pobuđuje sumnju u iskrenost influensera.

Ovo je dovelo do toga da Advertising Standards Authority (ASA), planira da preradi marketinška pravila za influensere.

Sličnu akciju sprovela je i FTC (Federal Trade Comission) u SAD-u, sa željom da se postave pravila transparentnosti koja će jasno definisati odnose influensera i brendova koji oni reklamiraju.

Cilj je da se ostvare akcije koje će dovesti do etičkog influenser marketinga – što će u krajnjem slučaju prepoznati i korisnici, pa će ovakav marketing biti i bolje prihvaćen.

Izvor: Influencer Update
 
16.05.2019 06:23

 

Pročitajte još i ...

Šta kada padne Google? Šta kada padne Google?

Korisnici su tokom vikenda imali problema sa pristupanjem Google servisima.Pojedinima nisu radile internet pretrage, nisu mogli da pristupe YouTube videima u nedelju, ali u problematičnijim slučajevima, nisu bili u mogućnosti ...

U junu stižu EMUI 9 ažuriranja za brojne starije Huawei telefone u Srbiji U junu stižu EMUI 9 ažuriranja za brojne starije Huawei telefone u Srbiji

Prema podacima prikupljenim 3. juna 2019. godine, preko 80 miliona korisnika je ažuriralo softver sa verzije EMUI 8.X na verziju EMUI 9 na globalnom nivou, i taj broj nastavlja da ...

Zvanično ugašen BlackBerry Messenger Zvanično ugašen BlackBerry Messenger

Pre nego što su se pojavile aplikacije kao što su WhatsApp i iMessage, BlackBerry Messenger (poznat i kao BBM) bio je jedan od najpopularnijih messenger servisa.To je zato što je ...

Loading the player...