RADIO PROGRAMI:

Košava1
Košava2
KošavaROCK
KošavaLOVE1
KošavaLOVE2
KošavaLATINO
KošavaKONCERT1
KošavaKONCERT2
KošavaKIDS
KošavaKLASIK
KošavaRAP
KošavaJAZZ
KošavaINFO
KošavaFREEDOM
KošavaFOLK1
KošavaFOLK2
KošavaFOLK3
KošavaEVERGREEN
KošavaCLUBBING
KošavaCITY
KošavaCAFE
Radio Kosava Youtube kanal

UNA – novi multimedijski projekat uskoro u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini

Ove jeseni UNA donosi vrhunske televizijske formate i digitalne sadržaje za više od 10 miliona korisnika.

UNA, novi multimedijski servis u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, ove jeseni započinje emitovanje televizijskog programa i produkciju digitalnog sadržaja za više od 10 miliona gledalacaa i korisnika digitalnih usluga.     


Ovaj novi medijski projekat na tržište donosi drugačiji pristup kreiranju informativnog programa i zabavnog sadržaja prilagođenog svim starosnim grupama i celoj porodici.

Brojne regionalne zvezde, televizijska lica i medijski profesionalci stvaraće raznovrstan i kvalitetan program. UNA već ove jeseni publici predstavlja vrhunske formate koji će se moći pratiti putem televizije i digitalnih platformi. Projekat se zasniva na najsavremenijim digitalnim tehnologijama i uključuje televiziju visoke rezolucije, decentralizovano upravljanje produkcijskim resursima putem hiperbrzih optičkih veza i uz korišćenje state-of-the-art rešenja kao što su kamere s automatskim čuvanjem podataka na cloudu, interaktivne aplikacije i najsavremenije studijske produkcijske tehnike s daljinski kontrolisanim i robotizovanim kamerama. Posebna pažnja posvećena je do sada u svetu neviđenom stepenu implementacije virtuelne realnosti (VR) u produkciji živog TV programa s najnovijim dizajnerskim i tehničkim rešenjima koji će se ostvarivati iz 4 virtuelna studija koji će biti najveći na području cele jugoistočne Evrope. Una je posvećena novim tehnologijama i svi će programi, mrežni sadržaji i aplikacija biti multiplatformski optimizovani, a inovativnom primenom najsavremenije tehnologije UNA postavlja nove produkcijske i vizuelne standarde.

U zabavnom programu muzičke i kulinarske emisije, kvizovi i sopstveni originalni reality show donosiće pregršt emocija, a nekoliko regionalnih mega-zvezda vodiće, svaka svoj i sasvim različit, late night talk show. Nepristranim, prodornim i brzim novinarstvom i lokalnim pristupom svakom tržištu zasebno, publika će kroz informativni program UNE dobiti najtačniju informaciju o aktuelnim događajima. Na digitalnim platformama korisnici će imati mogućnost neposredne interakcije sa televizijskim sadržajem. 

Brand UNA inspirisan je prekrasnom rekom Unom koja dodiruje i spaja države i narode. Želeći ukazati na brojne sličnosti, ali i raznolikosti koje obeležavaju ovaj region, UNA želi da svojoj publici pruži najbolji i najkvalitetniji sadržaj.

Pokretač ovog medijskog projekta je Foundcenter Investment GmbH iz Berlina, specijalizovan za finansiranje preko institucionalnih i privatnih investitora. Idejni začetnik projekta je Dejan Jocić koji je nakon uspešne karijere TV producenta i menadžera u Nemačkoj i Srbiji osnovao Foundcenter.     

Vodeći saradnik i partner u razradi koncepta UNA je Miloš Ratković, jedan od najuspešnijih TV producenata u Sloveniji i Hrvatskoj i vlasnik produkcijske kuće Videostroj koja je kreirala i na tržište plasirala mnoge od najpopularnijih regionalnih formata.

Direktor informativnog programa je Zoran Kusovac sa dugogodišnjim novinarskim, uredničkim i menadžerskim iskustvom u vodećim engleskim i američkim informativnim TV stanicama i pisanim medijima i pokretač prve digitalne TV u regionu, Fox TV Srbija.

Direktor produkcije je Krešo Marić koji je iskustvo u najkompleksnijim produkcijskim poduhvatima sticao na HRT, preko Nove, RTL, N1 i u mnogim nezavisnim projektima. 

Direktorka programa Viktorija Jeftić uspešno je stvarala inovativne i popularne programe na više TV stanica u regionu: Fox TV Srbija, Prva televizija i RTS.

Direktor prodaje Marko Šobot dugo je uspešno upravljao projektima višemilionske vrednosti u vodećim marketinškim agencijama koje posluju širom regiona: Direct Media i Publicis Media.

Direktor komunikacija i marketinga Aleksandar Radoš televizijsku   karijeru gradio je 25 godina kreiranjem programskih sadržaja i marketinških i komunikacijskih kampanja na RTS, Prvoj televiziji i B92.

Ekipa Une, koja se povećava iz dana u dan, veseli se skorom početku programa i interakciji sa svojim gledaocima i korisnicima digitalnih usluga.    
Izvor/foto: kosava.rs
 
15.09.2021 15:07

 

Pročitajte još i ...

Za ljubitelje analogne fotogtafije Za ljubitelje analogne fotogtafije

Polaroid odavno nije simbol za nostalgiju, budući da novi modeli i danas omogućavaju pravljenje fotografija koje su dugo bile odjek iz prošlosti. Klasične instant fotografije dobile su još jedno pojačanje, u obliku novog aparata ...

Nordeus Hub – prostor za saradnju gaming zajednice Nordeus Hub – prostor za saradnju gaming zajednice

Danas počinje sa radom Nordeus Hub, besplatan co-working prostor na Novom Beogradu koji je specijalno kreiran za potrebe gaming industrije.Kao prvi prostor ovog tipa zemlji, Hub je namenjen razvoju indie ...

Daimler počeo sa testiranjem autonomnih kamiona na otvorenim putevima Daimler počeo sa testiranjem autonomnih kamiona na otvorenim putevima

Plan kompanije Daimler u vezi sa autonomnim kamionima približio se stvarnosti nakon što se počelo sa testiranjem na otvorenim putevima.Naime, kompanija je počela da testira vozila sa Level 4 autonomijom ...

Loading the player...